2013. július 30., kedd

Prologue • two

Sziasztok!
Elkészültem a prológus második felével is. Ki tudja? Szerintem az első sokkal jobban sikerült, de kell egy a másik főszereplőnk szemszögéből is. Hát akkor lássuk Hunter barátunk, hogyan vélekedik a világról...:D


Valamikor az Idők Elején
Hunter Dicrett kézirata

••••Prologue••••
Küldetés teljesítve!
A Második Világ seregének adatbázisa feltörve, a Hollóvezérek tartózkodási helye beazonosítva. A Lopakodók visszatértek, bár nem mindenki. Jason és társai odavesztek, hiszen a Hollóvezérek is profi gyilkosok, olyanok, mint az én seregem nagyjai.
De most halottak, megfizettek a tetteikért.
Kérdezhetitek erre mi szükség volt? A Hollóvezérek kezdtek túlságosan feltörni, túl erősek voltak már, és a Világom  vezérei féltek, hogy annyira erősek lesznek, hogy a Második Birodalom átveszi a hatalmat. Ezt nem engedhettük meg. Az Első Világ a legjobb, csak is az Első!
Most viszont katonai vezetők nélkül a Második Világ meggyengült. Én szerveztem meg az akciót és az én parancsnokságom alatt, hajtottuk végre. Ezért a teljesítményért hamarosan Lopakodóparancsnoknak választanak.
Kitaláltátok már? A Világom seregét Lopakodóknak hívják. És én vagyok az egyik legjobb.
Lassan két évtizede hajtom már végre a Birodalmam parancsait, és nem kegyelmezek senkinek. Azt viszont álmomban sem gondoltam volna, hogy ez meg fog változni...

6 megjegyzés:

  1. Szia!
    Hát ez is nagyon jó volt, már tényleg alig várom, hogy elkezd ezt a történetet, nagyon kíváncsivá tettél. Azt megtudhatjuk, hogy mikor jön az első fejezet? Már tépem a hajam :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszik. :) Huh, első fejezet? Még nem igazán tudom, bele se fogtam még, inkább a TLD-re koncentrálok. Szerintem augusztusban biztos jön már az első része, ha nem mindkettő. :) Bár úgy érzem ezt a történetet nehezebb lesz írni, mint az előzőeket, úgyhogy lehet, hogy kell majd várakozni. :P :)

      Törlés
    2. Szia!
      Az a lényeg, hogy nem hagysz olvasnivaló nélkül. Én nagyon várom már ezt a történetet is, de persze nem akarlak siettetni, mert addig ott a másik, amit olvashatok. :P

      Törlés
    3. Hát, remélem, hogy izgalmas lesz. Már beterveztem egy csomó csavart, szóval nem marad akció nélkül a dolog. :) Ráadásul jó hosszú lesz. :)

      Törlés
    4. Ne csináld mááááár, mert most még jobban olvasni akarom, még kíváncsibb vagyok :D

      Törlés
    5. Ne aggódj, hamarosan olvashatod. :D

      Törlés