2013. július 10., szerda

Első és sokadik díj :D



Köszönöm szépen a díjat Lala-nak!! ^^ Nagyon örülök neki, pedig még csak a prológus első fele van fent. :DD

10 dolog rólam:
1. Ez a harmadik blogom.
2. Már a blogspot előtt is weblaptulajdonos voltam/ vagyok. :)
3. Nehezen barátkozom.
4. Hosszú, barna, rakoncátlan hajam van. :)
5. Általában csendes lány vagyok, nagy hanggal :)
6. Nagyon szeretem az Éhezők Viadalát és a Végzet Ereklyéit.
7. Sminkmániás vagyok.
8. Imádok vásárolni. :)
9. Nem szeretem a rózsaszínt.
10. Egyik kedvenc sorozatom a The Walking Dead. :)

Válaszolok 10 kérdésre:
1. Mióta blogolsz?
Már lassan egy éve.
2. Kedvenc könyved?
Az Éhezők Viadala
3. Van házi állatod?
Van két papagájom. :)
4. Miért döntöttél úgy, hogy elkezdesz blogolni?
Mert ez kikapcsol, és elfeledteti velem a gondjaimat. Emellett megismerkedhetek még egy csomó más bloggerrel is. :)
5. Mi az álmod?
Hogy boldogan éljek :)
6. Hogy jellemeznéd magad?
Hát...kegyetlenül őszinte és bunkó vagyok. Nem igazán lehet velem megtalálni a közös hangot, de aki egyszer megbarátkozik velem, az nem felejt el egykönnyen. :)
7. Hány éves voltál amikor elkezdtél írni?
Huh...talán hét. :)
8. Ha hármat kívánhatnál mi lenne az?
Az első nagyon személyes, azt inkább nem írom.
A második, hogy tarthassak egy lovat. :)
A harmadik pedig, hogy találják meg a rák ellenszerét.
9. Milyen filmeket szeretsz?
Fantasy, vígjáték, táncos-zenés, vagy csak ami megtetszik. :D
10. Mi a hobbid?
Írás, fotózás, lovaglás, és még ki tudja? :)

A másik blogomon küldöm tovább...:) Na sziasztok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése