2013. július 5., péntek

Prologue • one

Sziasztok!
Itt Denselle jelentkezik egy újabb történettel, amit elsőre egy kicsit furcsának találhattok majd. A történet a jövőben játszódik, és két szemszögből fogom írni. Szóval minden fejezetből kettő lesz. Remélem azért elnyerni a tetszéseteket, ha így az elején egy kicsit érthetetlen is, és sok a megválaszolatlan kérdés, de igyekszem úgy írni, hogy izgalmas legyen. :))
Akkor hát csapjunk a lovak közé! :)
Denny


Valamikor az Idők Végezetén
Farrah Flynder kézirata
••••Prologue••••
A világ a jövőben nem lesz olyan, mint amilyennek képzeled! Háborúk, örökös harcok, diktatúra és egy kormány, amely megnehezíti az életet.
Közel ötven éve, a Legfőbb Ország öt Világra osztotta a Földet. Kanada és Észak-Amerika területe lett az Első Ország, Európáé a Második, Ausztrália és környéke a Harmadik, Dél-Amerika a Negyedik, Kis- Ázsia és Oroszország az Ötödik.
Két évvel később az országok megszűntek létezni, és már csak a Világok maradtak. A népek egybeolvadtak, és egy fővárost választottak, ahova az adott Világ összes nagyhatalmát és gazdag polgárát beköltöztették.
Én a Második Világban élek, a Kárpátia nevű tartományban, az egykori Magyarország területén.
A Világom fővárosa Budapest, ahova azt gondoltam, sohasem jutok el. Szegény családból származom, a fővárosba pedig csak gazdagok tehetik be a lábukat.
Kivéve, hogyha kiválasztanak Hollónak. Kérdezhetitek, mi az a Holló?
Nos hát, tíz évenként egyszer érkezik a Legfőbb Országból egy különítmény, amely végigjárja a tartományokat és 5 évesnél nem idősebb gyerekek közül kiválaszt 144-et. Ezeket a gyerekeket elveszik a családjuktól, a Világuk fővárosába viszik őket és egy tízéves kiképzést kapnak. A kiképzés lényege, hogy teljesíts minden parancsot, és kész legyél meghalni a Világodért. Bérgyilkosok, katonák, őrzők vagyunk együttvéve. Magyarul ránk marad a piszkos munka.
Gondolom, már kitaláltátok. Én is Holló vagyok.
Jelenleg az a feladatom, hogy megöljek egy első világi Hollót, aki keresztbe tett a Világomnak. A neve Hunter Dicrett, és profin képzett gyilkos!

14 megjegyzés:

  1. Nagyon hatásos kezdet!Nagyon érdekel, hogy mik fognak történni, úgy hogy siess az első fejezettel :DDD

    VálaszTörlés
  2. Úúú..már most imádom!!Siess a kövivel! =)))

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Jaj, ez már most nagyon tetszik. Szeretem az ilyen történeteket. :) Ha nem bánod kiteszem a blogod a többi közé, így mindig látom, amikor van frissítésed. :)

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok!
    Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszett. :) Az első fejezetre még várni kell, mert lesz még egy prológus, de ígérem sietek. :) Oké, Titania, én is kiteszlek. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen. :)
      A múltkor azt elfelejtettem mondani, hogy nagyon tetszik a blogod stílusa (én is kék mániás vagyok :D)és a fejléced is nagyon. Hogy vagy hol találsz ilyen képeket? Nekem is kellett volna valami hasonló már régóta egy történetemhez, de én sehol sem találok. :(

      Törlés
    2. Köszönöm, ezt szeretem a legjobban, mivel ez a kedvenc színem. :)
      Ezt konkrétan a Gugliban találtam, egy tök véletlen folytán ( ha keresel valamit azt tuti nem találod ). :) Meg hát egy csomó van is a gépen, mert ami megtetszik, azt lementem, szóval van választék. Amúgy is imádom az ilyen képeket. :)
      Itt találsz egy galériát, nagyon jók az alkotó képei, de ha nem találsz olyat, amilyet szeretnél, szólj, és segítek keresni. :)
      http://silvercurlyart.deviantart.com/gallery/

      Törlés
    3. Nekem is a kék a kedvencem. :) Majd talán ha egyszer lesz másik blogom másik történettel, akkor majd az kék lesz. :D
      Igen ezzel egyet értek, sajnos én se találom soha sem a tökéletes képet. :( És mit írtál be, hogy ilyen jó képet dobott ki, vagy ezt már te alakítottad ki? Én is imádom az ilyen képeket. :)
      Köszönöm a linket, ahogy tudom nézem. :) Ja és egy kérdés, mikor jön a következő prológusod? :)

      Törlés
    4. Ez a blog eredetileg vörös lett volna, csak nem volt jó a háttér, és nem passzolt a fejléchez sem. :)
      Nem, csak a feliratot készítettem én rá. Amúgy csak engem irritál az a pasi rajta? :D Szerintem annyira, fúú nem is tudom, de remélem találok egy jobbat, mint ez. :)
      Nem is tudom már mit írtam be, talán azt, hogy dark kiss, vagy valami ilyesmi. :)
      Már úgy nagyjából kész van, csak még tökéletesíteni kell. :)

      Törlés
  5. Hihetetlenül tetszik! Várom én is a folytit :) Ugye kitehetlek ? Hogy képben legyek :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm, örülök neki. :) Persze, én is kiteszlek. :)

      Törlés
  6. Kedves Denselle!
    A The last dance történeted sem semmi, de ez alapján a prológus alapján ez szerintem még túltesz rajta majd. Rövid, de lényegre törő volt és alig várom már, hogy olvashassam a folytatást. Sikerült alaposan felkeltenie az érdeklődésemet, úgyhogy látsz majd még itt. ;)
    Sok sikert a folytatáshoz!

    Love, Elizabeth Angel

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Elizabeth Angel!
      Köszönöm szépen, nagyon örülök, hogy tetszett. Próbáltam olyanra írni, hogy ne legyen túl hosszú, de megfogja az olvasót. Reméltem, hogy ez sikerül. :)

      Törlés
  7. Szia Denselle!
    Nemrég olvastam el az előző történetedet, és nagyon büszke lehetsz magadra! Tehetséges vagy! Egyszerűen megfog ahogy írsz, én is kedvet kaptam hozzá! :) Eddig sosem gondoltam volna, de 1-2 hete, ahogy rátaláltam a blogodra, én is elkezdtem írni és tényleg nagyon jó dolog! Várom a folytatást, én biztos olvasni fogom. Pusz, Nata

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Natasa!
      Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszenek az írásaim. Annak meg főleg örülök, hogy te is kedvet kaptál az íráshoz, remélem egyszer olvashatom is a történeted. :) Nagyon jó dolog írni, én csak ajánlani tudom. :)

      Törlés